Kompletně repasované turbodmychadlo 729041-5009S, ve kterém vyměněny všechny funkční částí, původní zůstává pouze vnější obal. Samozřejmě i vnější části jsou podrobeny kontrole, zda nejsou poškozeny, případně se prověřuje jejich těsnost a rovinnost. Turbodmychadlo je při finálním testu podrobeno zkoušce na měřícím zařízení CIMAT TurboTest Expert. který automaticky po změření všech potřebných hodnot a úspěšném testu vytiskne protokol o stavu turbodmychadla a protokol je v CZ jazyce vytištěn a přiložen k turbodmychadlu. S ním je pak také posílán zákazníkovi a u nás na serverech archivován. Chcete-li se podívat, jak to u nás vypadá, případně jak konkrétně vypadá zařízení TurboTest Expert od společnosti CIMAT, klikněte ZDE.
Další označení turba 729041-5009S
900049 / 2823127900 / 729041-5009S / 28231-27900
Využití turbodmychadla 729041-5009S ve vozidlech
i30 (FD)
2.0 CRDi
103 kW
2007 - 2011
D4EA
TUCSON (JM)
2.0 CRDi
110 kW
2009 - 2010
D4EA
TUCSON (JM)
2.0 CRDi pohon na 4 kola
88 kW
2007 - 2010
D4EA
TRAJET (FO)
2.0 CRDi
92 kW
2005 - 2008
D4EA
SONATA V (NF)
2.0 CRDi
110 kW
2009 - 2010
D4EA
SANTA FÉ I (SM)
2.0 CRDi pohon na 4 kola
107 kW
2003 - 2006
D4EA
SANTA FÉ I (SM)
2.0 CRDi 4x4
92 kW
2003 - 2006
D4EA
Sada těsnění KT890030E
Sada těsnění k turbodmychadlu, která obsahuje všechny díly, které jsou potřebné při výměně turbodmychadla.
Originální nové turbodmychadlo 729041-5009S, přímo od výrobce, v originálním balení. V některých případech je součástí i sada těsnění, v ideálním případě je potřeba to u dodavatele prověřit. Turbodmychadlo není u nás...
Reman turbodmychadlo je obecné označení pro repasované turbodmychadlo, kdy repasi provedl oficiální výrobce nových turbodmychadel, v tomto případě Garrett. Reman vychází z anglického slova 'remanufactured' a v tomto případě je...