Číslo 724930 označuje repasované turbodmychalo, které je použito ve velkém množství koncernových vozů s motorem 2,0TDi a typem motoru BKD, BKP, atd. a s výkonem 100kW nebo 103kW. Jeho podobná varianta je 756062, která má ale pouze opačně natočenou kompresorovou část a je použita ve vozech Mitsubishi, avšak na tuto variantu narazíme minimálně.
Na turbodmychadle 724930-5009S jsou všechny součásti řádně očištěny a opískovány, šrotují se nepoužitelné díly a všechny funkční části jsou vyměněny za nové. Střed turbodmychadla 724930-5009S je vyvážen na strojích Schenk nebo Cimat, poté se turbodmychadlo kompletuje. Při kompletní montáži se turbodmychadlo podrobí testu na strojích G3 Concepts a TurboTechnics nastavení průtoku vzduchu. Dokončí se montáž všech potřebných dílů a jako finální test uděláme zkoušku na zařízení CIMAT TurboTest Expert, kde měříme průtok vzduchu turbodmychadlem pro stavy při minimální a maximální zátěži a zároveň test, který srovnává naměřené hodnoty tlaků s tlakem turbodmychadla nového - všechny tyto data má v sobě zařízení od společnosti CIMAT. Poté se archivují protokoly z testování, přikládají se k turbodmychadlu a hotové a otestované turbodmychadlo míří do skladu a je připraveno k prodeji.
Originální nové turbodmychadlo 724930-5009S, přímo od výrobce, v originálním balení. V některých případech je součástí i sada těsnění, v ideálním případě je potřeba to u dodavatele prověřit. Turbodmychadlo není u nás...
Reman turbodmychadlo je obecné označení pro repasované turbodmychadlo, kdy repasi provedl oficiální výrobce nových turbodmychadel, v tomto případě Garrett. Reman vychází z anglického slova 'remanufactured' a v tomto případě je...